Regulamin

WSTĘP
Przestawiony Regulamin ma na celu przekazanie ogólnych zasad i warunków
funkcjonowania usługi cateringu dietetycznego Ale BOX CATERING realizującego usługę
przygotowywania i dostawy dietetycznych zestawów posiłków.
Właścicielem marki cateringu dietetycznego ALE BOX oraz Serwisu Internetowego
www.aleboxcatering.pl jest Ale Box Catering Sara Biała, NIP: 827-22-48-178, z siedzibą w
Sieradzu, ul. Armii Krajowej 24 A, 98-200 Sieradz ,zwana dalej Usługodawcą.
§1 DEFINICJE
Serwis Internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.aleboxcatering.pl . Regulamin
funkcjonowania serwisu internetowego pt. „Regulamin serwisu internetowego i polityka
prywatności ALE BOX” znajduje się w serwisie internetowym.
Usługodawca, Sprzedawca –Ale Box Catering Sara Biała, NIP: 827-22-48-178, z siedzibą w
Sieradzu, ul. Armii Krajowej 24 A, 98-200 Sieradz, świadcząca usługi w ramach
cateringu dietetycznego Ale Box.
Klient (usługobiorca) – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba
fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna lub
jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje
zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę o świadczenie Usługi ze
Sprzedawcą. Zestaw cateringu dietetycznego (produkt) – usługa przygotowania i dostawy
posiłków wskazanych szczegółowo w ofercie Usługodawcy, w tym na stronie Serwisu w
ramach cateringu dietetycznego, realizowana przez Usługodawcę na warunkach
określonych w Regulaminie.
Usługa – usługa przygotowania i dostawy posiłków wskazanych szczegółowo w ofercie
Usługodawcy, w tym na stronie Serwisu w ramach cateringu dietetycznego, realizowana
przez Usługodawcę na warunkach określonych w Regulaminie.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia,
drogą telefoniczną, mailową lub osobiście i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy o
świadczenie Usługi ze Sprzedawcą.
Umowa – umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Usługodawcą wynikająca ze
złożenia zamówienia i jego przyjęcia przez Usługodawcę, której przedmiotem jest realizacja
usługi przygotowywania i dostawy posiłków (zestaw cateringu dietetycznego) zgodnie z
warunkami określonymi w zamówieniu.
Konto Klienta – zbiór informacji o Kliencie (w tym danych adresowych Klienta oraz historii
jego zamówień) znajdujący się w systemie teleinformatycznym Usługodawcy.

Okres Abonamentowy – okres czasu, w trakcie którego Usługodawca realizuje na rzecz
Klienta dostawę zestawów cateringu dietetycznego.
Formularz Zamówienia – formularz dostępny w Serwisie internetowym umożliwiający
dokonanie zamówienia.
Panel Klienta – usługa polegająca na udostępnieniu Klientowi narzędzi niezbędnych do
zarządzania trwającym zamówieniem cateringu dietetycznego dostępna w Serwisie
Internetowym Usługodawcy.
Oferta – obowiązujący w Ale Box zbiór asortymentowy usług (zestawów cateringu
dietetycznego) z ich specyfikacją oraz opisem sposobu realizacji usługi wraz z
2
obowiązującym cennikiem udostępniany klientom przez usługodawcę za pośrednictwem
różnych nośników (np. foldery, ulotki, serwis facebook) oraz w serwisie internetowym.
Cennik – cennik Usług dostępny w ofercie Usługodawcy, w tym na stronie Serwisu
Internetowego.
§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług na rzecz Klienta w zakresie i na
    warunkach określonych w Regulaminie.
  2. Klient korzystający z usług Usługodawcy zobowiązany jest do przestrzegania
    niniejszego Regulaminu.
  3. Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywania i przetwarzanie przez
    Usługodawcę danych osobowych w celu realizacji usługi. Szczegółowe warunki
    gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez Usługodawcę
    określa „Regulamin Serwisu Internetowego i Polityka Prywatności Ecobee”.
    §3 DANE KONTAKTOWE
  4. Telefoniczne biuro obsługi klienta funkcjonuje od poniedziałku do soboty w
    godzinach 8:00 – 16:00 pod numerem: + 48 698-143-254
  5. Telefoniczna obsługa dostaw funkcjonuje codziennie w godzinach 8:00-16:00 pod
    numerem: +48 698-143-254.
  6. Kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) z przedstawicielami Ale Box
    jest możliwy pod adresem: biuro@aleboxcatering.pl
    §4 TYPY I WARIANTY OFEROWANYCH ZESTAWÓW CATERINGU DIETETYCZNEGO
  7. Usługodawca oferuje różne typy i warianty zestawów cateringu dietetycznego
    wyszczególnione w Ofercie w Serwisie Internetowym.
  8. Usługodawca oferuje różne typy zestawów zależnie od rodzaju określonej diety,
    układu surowcowego w różnych wariantach kalorycznych. Klient może wybrać

dowolny z oferowanych zestawów. Klient może jednocześnie zamówić więcej niż 1
zestaw cateringu dietetycznego.

  1. Zestaw cateringu dietetycznego składa się z 5 posiłków stanowiących zbilansowane
    dania na cały dzień.
  2. Usługodawca w Serwisie Internetowym deklaruje możliwość występowania w
    poszczególnych typach i wariantach zestawów cateringu dietetycznego określonych
    grup alergenów pokarmowych (zgodnie z Rozporządzeniem UE 1169/2011). Ze
    względu na system organizacji produkcji usługodawca zwraca uwagę, że osoby
    cierpiące na alergie pokarmowe powinny przed zamówieniem skonsultować
    możliwość korzystania z cateringu dietetycznego Ale Box w sposób bezpieczny dla
    zdrowia. Konsultacja taka powinna zostać przeprowadzone z wykorzystaniem
    danych kontaktowych podanych w §3 „Dane kontaktowe”. W przypadku braku
    dokonania takiej konsultacji przez Klienta przed zamówieniem zestawu usługodawca
    nie ponosi odpowiedzialności za problemy medyczne na tle alergii pokarmowej
    występujące u Klienta po spożyciu zestawu.
  3. Usługodawca nie przewiduje możliwości wykluczania składników z zestawów
    zgodnie z życzeniem Klienta (chyba, że jest ono zawarte w ofercie i wynika z układu
    surowcowego danego wariantu diety).
  4. Klient ma prawo zmienić typ i wariant zestawu z jakiego korzysta w trakcie trwania
    Okresu Abonamentowego. W celu dokonania zmiany na wariant o wyższej cenie
    konieczna jest odpowiednia dopłata.
    3
  5. W przypadku zmiany na wariant o niższej cenie Klient może wykorzystać różnicę w
    cenie pakietów wyłącznie przy kolejnym zamówieniu do zakupu Usług oferowanych
    przez Ale Box (różnica w cenie nie podlega zwrotowi).
    §5 ZAMÓWIENIE I ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGU
    DIETETYCZNEGO
  6. Warunkiem zawarcia Umowy o świadczenie Usługi przez Usługodawcę na rzecz
    Klienta jest uprzednie złożenie przez Klienta Zamówienia. Otrzymane zamówienie
    Sprzedawca weryfikuje pod kątem zgodności z regulaminem i możliwościami
    technicznymi realizacji usługi i drogą e-mail wysyła klientowi potwierdzenie przyjęcia
    zamówienia do realizacji wraz z danymi do płatności. W celu realizacji Zamówienia i
    zawarcia Umowy klient zobowiązany jest do dokonania płatności za złożone
    Zamówienie.
  7. Cena usługi uwidoczniona na stronie Serwisu Internetowego oraz w Ofercie

Usługodawcy podana jest w złotych polskich i jest ceną łączną, to jest zawiera
podatki, koszty dostawy na terenie Sieradza i inne koszty konieczne do realizacji
Usługi. W przypadku zawierania Umowy o świadczenie Usługi za pomocą poczty
elektronicznej lub telefonicznie informacja o łącznej cenie podawana jest klientowi
przed zawarciem Umowy o świadczenie Usługi.

  1. Usługodawca zastrzega prawo do doliczenia do ceny dodatkowej opłaty wynikającej
    z tytułu dostawy poza obszar Sieradza i innych miejscowości, gdzie dostawa jest
    realizowanie w cenie usługi. Obszar bezpłatnej dostawy znajduje się w Ofercie
    Usługodawcy, w tym w Serwisie Internetowym. Klient zostanie poinformowany o
    całkowitym koszcie Zamówienia uwzględniającym dodatkową opłatę za transport
    przed przyjęciem Zamówienia do realizacji.
  2. Zamówienie może zostać złożone przez klienta za pomocą Formularza Zamówienia
    dostępnego w Serwisie Internetowym, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub
    telefonicznie pod dane wskazane §3 „Dane kontaktowe” oraz w Serwisie
    Internetowym. Zamówienia składane za pomocą poczty elektronicznej lub
    telefonicznie powinno zawierać tożsame dane, jak w przypadku zamówienia
    składanego za pomocą Formularza Zamówienia – w razie braków lub potrzeby
    uzupełnienia informacji sprzedawca poprosi Klienta o ich uzupełnienie.
  3. Zamówienie obejmuje dane niezbędne do realizacji dostaw w tym typ i wariant
    wybranego przez Klienta zestawu, adres dostawy, preferowane godziny dostawy,
    numer kontaktowy do osoby odbierającej dostawę, datę pierwszej dostawy oraz
    długość Okresu Abonamentowego wyrażoną w ilości zamawianych dostaw.
    Zamówienie obejmuje także zgodę na realizację Usług zgodnie z niniejszym Regulaminem
    oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji działań związanych z
    przygotowaniem i dostarczeniem zestawów cateringu dietetycznego oraz obsługą konta
    klienta.
  4. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie w godzinach pracy
    Biura Obsługi Klienta (codziennie w godz. 10:00-18:00) oraz jednocześnie je
    przyjmuje, co jest jednoznaczne z wyrażeniem woli zawarciem Umowy o
    świadczenie Usługi ze strony Usługodawcy. Samo rozpoczęcie realizacji Usługi
    uzależnione jest następnie od daty rozpoczęcia usługi wskazanej w przyjętym
    Zamówieniu oraz od uprzedniego dokonania płatności przez Klienta zgodnie z
    warunkami wskazanymi w Regulaminie.
  5. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie przez
    Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania

4
Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Wraz z potwierdzeniem otrzymania i
przyjęcia Zamówienia Klient otrzymuje dane do płatności.

  1. Klient po otrzymaniu potwierdzenia Zamówienia weryfikuje dane Zamówienia. Jeżeli
    dane są poprawne Klient dokonuje płatności za zamówienie co jest równoznaczne z
    zawarciem Umowy o świadczenie Usługi.
  2. W przypadku, kiedy Klient podczas składania Zamówienia poda dane
    uniemożliwiające realizację Usługi (np. ze względu na adres dostawy poza obszarem
    dostaw Ale Box) zostanie o tym poinformowany przez Usługodawcę. Jednocześnie
    Usługodawca nie przyjmie takiego zamówienia do realizacji.
  3. Umowa pomiędzy Usługodawcą i Klientem wygasa z dniem realizacji ostatniej
    dostawy wynikającej z przyjętego harmonogramu dostaw w ramach Okresu
    Abonamentowego.
    §6 CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ DOSTAWA
  4. Warunkiem realizacji dostaw jest skuteczne dokonanie płatności za złożone i przyjęte
    do realizacji Zamówienie.
  5. Dostawy mogą być realizowane najwcześniej 2 dzień od daty przyjęcia zamówienia
    do realizacji i dokonania płatności. Usługodawca gwarantuje dostawę 2 dnia od daty
    przyjęcia zamówienia w przypadku złożenia zamówienia i dokonania płatności do
    godziny 10:00. Po tym czasie realizacja pierwszej dostawy ulega przesunięciu na
    dzień kolejny lub dowolny inny wskazany przez Klienta.
  6. Klient może zamówić od jednego do maksymalnie 60 dostaw w ramach jednego
    Zamówienia i zaplanować ich wykorzystanie w czasie nie dłuższym niż okres 3
    miesięcy.
  7. Klient może zaplanować dostawy zgodnie z dowolnym wybranym przez siebie
    harmonogramem w okresie do 3 miesięcy w przód. Określenie harmonogramu
    dostaw może zostać podane w formie daty początkowej, trybu dostaw i ich ilości lub
    w formie wybranych dat dostawy. Za obowiązujący harmonogram dostaw przyjmuje
    się daty zgłoszone przez Klienta i potwierdzone przez Usługodawcę.
  8. Klient może w dowolnym momencie zmienić planowane daty dostawy zachowując
    termin wynoszący 2 dni od daty przyjęcia zgłoszenia do godziny 10:00. Po tym
    czasie Klient może zrezygnować z realizacji dostawy, ale nie przysługuje mu
    przeniesienie odwołanego zestawu na inny termin dostawy.
  9. W przypadku zmiany harmonogramu dostaw poprzez odwołanie dostawy w
    wybranych dniach odpowiednia ilość zestawów przechodzi na koniec okresu

zamówienia lub zostaje zaplanowana do dostawy zgodnie z podanymi przez Klienta
nowymi datami realizacji dostaw.

  1. Dostawy realizowane są pod wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia
    adres. Klient może podać kilka adresów dostawy i wskazać odpowiednie adresy
    dostawy dla poszczególnych dni dostawy. Klient może zgłosić zmianę adresu
    dostawy w dniu poprzedzającym jej realizację do godziny 10:00. Usługodawca
    zobowiązuje się dostarczyć zestaw pod nowy adres, jeżeli będzie to możliwe
    uwzględniając uwarunkowania organizacyjne usługodawcy.
  2. Usługodawca realizuje dostawy na terenie Łodzi w godzinach 01:00-06:00.
  3. Klient przed potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji zostanie
    poinformowany o możliwych warunkach dostawy i poproszony o ich akceptację.
  4. Klient może zgłosić zmianę godziny dostawy w dniu poprzedzającym jej realizację do
    godziny 10:00. Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć zestaw zgodnie z nowymi
    godzinami, jeżeli będzie to możliwe uwzględniając uwarunkowania organizacyjne
    usługodawcy.
    5
  5. Usługodawca oświadcza, że dokłada wszelkich starań, aby dostawy były realizowane
    zgodnie z podanymi przez Klienta preferowanymi godzinami dostaw. Jeżeli ze
    względu na trudne warunki drogowe dostawa zostanie opóźniona Klient zostanie o
    tym poinformowany, a kurier podejmie próbę dostarczenia zestawu w sposób zgodny
    z życzeniem klienta (np. pod inny adres). Jeżeli dostawa zestawu nie będzie możliwa
    z winy usługodawcy zestaw ten nie zostanie odliczony z Okresu Abonamentowego
    Klienta.
  6. Jeżeli Klient w sposobie dostawy wyraża życzenie, aby zestaw był zostawiony pod
    drzwiami Usługodawca jako dowód dostawy wykonuje zdjęcie zestawu pod drzwiami
    Klienta (wraz z oznaczeniem daty i godziny dostawy). Usługodawca nie ponosi
    odpowiedzialności za zestaw od momentu pozostawienia go pod drzwiami Klienta.
  7. W przypadku podjęcia próby doręczenia zestawu, jeżeli Klient nie dokonuje odbioru
    zamówionej dostawy i pozostaje bez kontaktu z Usługodawcą dostawę uważa się za
    zrealizowaną skutecznie.
    §7 PROMOCJA „ZESTAW TESTOWY”
  8. Każda osoba może jednorazowo skorzystać z jednodniowego zestawy testowego w
    promocyjnej cenie. Warunki promocyjne mogą polegać na obniżeniu ceny zestawu
    względem ceny podstawowej lub uwzględnieniu w podstawowej cenie zestawu
    artykułów dodatkowych (aktualnie obowiązujące warunki cenowe promocje znajdują

się w Serwisie Internetowym i Ofercie Sprzedawcy).

  1. Na jedne dane Klienta może zostać zamówiony jeden zestaw testowy w promocyjnej
    cenie. Klient może zamówić dowolną ilość zestawów z przeznaczeniem do
    próbowania i testowania, ale tylko jeden z tych zestawów zostanie objęty promocyjną
    ceną.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia
    testowego w promocyjnej cenie, jeżeli stwierdzi naruszenie przez Klienta regulaminu,
    w szczególności, jeżeli będzie miał uzasadnione podejrzenie, że Klient skorzystał już
    z zamówienia zestawu testowego. W takim wypadku Zamówienie będzie przyjęte do
    realizacji po opłaceniu regularnej ceny zamawianego zestawu.
    §8 INNE PROMOCJE ALE BOX
  3. Usługodawca zastrzega możliwość ogłaszania akcji promocyjnych i modyfikacji
    obowiązujących cen w ramach akcji promocyjnych.
  4. Usługodawca każdorazowo określi warunki korzystania z akcji promocyjnych w
    odpowiednich regulaminach udostępnionych klientowi w Serwisie Internetowym i
    Ofercie Sprzedawcy.
    §9 METODY PŁATNOŚCI
  5. Usługodawca umożliwia następujące metody płatności:
    – przelew tradycyjny na rachunek bankowy Usługodawcy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w
    Sieradzu o
    numerze: 52 9267 0006 0044 9157 2000 0030, w tytule przelewu należy podać imię i
    nazwisko klienta oraz frazę „opłata za catering dietetyczny”
    – przelew online lub płatność kartą za pośrednictwem serwisu t-pay.
    6
  6. Wpłatę za złożone Zamówienie należy dokonać w pełnej kwocie w terminie na 2 dni
    przed planowaną pierwszą dostawą do godz. 17:00. W przypadku braku zapłaty w
    określonym terminie, Zamówienie zostaje anulowane.
  7. Za skuteczne dokonanie płatności uważa się zarejestrowanie wpłaty na koncie
    Usługodawcy lub w serwisie Tpay. Jeżeli Klient dokonuje płatności przelewem
    tradycyjnym w terminie uniemożliwiającym zaksięgowanie środków na koncie
    Usługodawcy przez wybraną datą pierwszej dostawy w celu realizacji Zamówienia
    konieczne jest przedstawienie potwierdzenia przelewu na adres:
    biuro@aleboxcatering.pl
  8. Na życzenie Klienta po otrzymaniu stosownych danych Usługodawca wystawia
    fakturę VAT.

§11 REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA

  1. Usługodawca informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia
    30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu konsumentem nie
    przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej
    ustawy
  2. Usługodawca umożliwia klientowi prawo do rezygnacji z realizacji Usługi i
    otrzymywania dostaw cateringu dietetycznego.
  3. Za każdy niewykorzystany w związku z rezygnacją zestaw Klientowi przysługuje
    zwrot środków, przy czym Usługodawca pobiera opłatę w wysokości 10% w celu
    pokrycia kosztów manipulacyjnych.
  4. Wstrzymanie dostaw następuje na warunkach zgodnych z obowiązującymi terminami
    w §6 ust. 5. Jeżeli zgłoszenie nastąpi do godz. 10:00 wyłączony z rezygnacji zostaje
    zestaw dostarczany w dniu następnym, natomiast w przypadku zgłoszenia po 10:00
    wyłączeniu z rezygnacji zostają 2 kolejne dni dostawy.
  5. Zwrot środków następuje na konto wskazane przez Klienta wnioskującego o
    rezygnację w terminie do 10 dni roboczych od potwierdzenia zgłoszenia rezygnacji
    przez Biuro Obsługi Klienta Usługodawcy. Jeżeli Klientem jest podmiot gospodarczy
    (sprzedaż z wystawieniem faktury VAT) zwrot środków następuje w oparciu o fakturę
    korygującą na rachunek widniejący w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako
    podatnicy VAT prowadzonym przez Ministerstwo Finansów.
  6. Usługodawca zastrzega prawo do wyłączenia specjalnych ofert z prawa do
    rezygnacji z Usługi (akcje promocyjne). Informacja o takim wyłączeniu musi być
    każdorazowo określona w warunkach skorzystania ze specjalnej oferty (promocji)
    §12 ODPOWIEDZIALNOŚĆ
  7. Usługodawca oświadcza, iż posiada wszelkie uprawnienia i potrzebne dokumenty do
    prowadzenia działalności, w ramach której oferuje usługę doradztwa dietetycznego
    oraz cateringu dietetycznego. Jednocześnie oświadcza, iż posiłki przygotowywane
    są w profesjonalnej kuchni, która posiada odpowiednie zezwolenia oraz posiada
    działające systemy dbałości o jakość i bezpieczeństwo produkcji.
  8. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych
    danych (w szczególności przez podanie błędnych danych w formularzach
    dostępnych na stronie) lub działanie klienta w sposób utrudniający lub
    uniemożliwiający świadczenie i realizację usług przez Usługodawcę.
  9. Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku
    niestosowania się przez Klienta do zaleceń zawartych na opakowaniach

dostarczonych posiłków oraz ustaleń poczynionych z Klientem, w szczególności:
• zatajenia podczas zamawiania istotnych dla diety problemów zdrowotnych, alergii itp.
• spożycia posiłków w czasie przekraczającym 48 h od daty produkcji,
7
• przechowywania posiłków w niewłaściwych warunkach,
• przygotowania do spożycia w sposób różny niż wskazany na opakowaniach lub w
załączonej instrukcji,
• przekazania do spożycia osobom trzecim.

  1. Usługodawca nie gwarantuje Klientowi osiągnięcia zamierzonego celu dietetycznego,
    jeśli nie zostaną spełnione zalecenia dietetyczne związane z otrzymywanymi
    zestawami (regularność spożywania dań, powstrzymanie się przed podjadaniem itd.)
    lub uniemożliwią to względy zdrowotne występujące po stronie Klienta.
  2. Usługodawca posiada system teleinformatyczny służący do zarządzania danymi
    Klienta niezbędnymi do realizacji Zamówienia. Dane Klienta są przetwarzane na
    koncie Klienta zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
    przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
    danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
    danych) w celu realizacji usługi cateringu dietetycznego Ale Box. Podanie danych
    osobowych przez klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi.
    Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych zawiera Polityka
    Prywatności Ale Box.
    §13 REKLAMACJE
  3. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Usługodawcę Usług
    związanych z przygotowaniem i dostawą zestawu cateringu dietetycznego Klient jest
    uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres
    biuro@aleboxcatering.pl. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane
    umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres
    zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot
    reklamacji, dokumentację fotograficzną wraz ze wskazaniem okoliczności
    uzasadniających złożenie reklamacji. Reklamacja powinna być złożona w terminie 24
    godzin od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji.
  4. Usługodawca ma obowiązek rozpatrzyć reklamację i udzielić odpowiedzi drogą
    elektroniczną lub telefonicznie w przeciągu 24h od otrzymania zgłoszenia.
  5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Usługodawca oferuje

rekompensatę stosowną do przedstawionej reklamacji, przy czym podstawową formą
rekompensaty jest podjęcie przez Usługodawcę próby należytego wykonania Usługi
w dogodnym dla Klienta terminie.

  1. W przypadku rekompensaty w postaci zwrotu środków za usługę następuje on na
    konto wskazane przez Klienta w czasie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
    §14 POZASĄDOWE SPOSOBY ROSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA
    ROSZCZEŃ
  2. Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    • jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego
    działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
    wynikłego z zawartej Umowy lub do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z
    wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
    zakończenia sporu pomiędzy Ale Box i klientem,
    • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Ale Box i
    klientem korzystając także z bezpłatnej pomocy rzecznika konsumentów lub
    organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów
    (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich)
    8
    • złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR,
    dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
    §15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
  3. W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają
    przepisy Kodeksu Cywilnego i odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.05.2018 i obowiązuje do odwołania.
  5. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie
    Regulaminu Usługodawca powiadomi na stronie Serwisu internetowego na co
    najmniej 7 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie.
    Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli
    zamówienie w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.
  6. Wszelkie dane osobowe uzyskane w związku ze złożeniem zamówienia są
    przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
    2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
    przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
    danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie

danych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych zawiera Polityka
Prywatności Ale Box

Przewiń do góry