WSTĘP
Przestawiony Regulamin ma na celu przekazanie ogólnych zasad i warunków
funkcjonowania usługi cateringu dietetycznego Ale BOX CATERING realizującego usługę
przygotowywania i dostawy dietetycznych zestawów posiłków.
Właścicielem marki cateringu dietetycznego ALE BOX oraz Serwisu Internetowego
www.aleboxcatering.pl jest Ale Box Catering Sara Biała, NIP: 827-22-48-178, z siedzibą w
Sieradzu, ul. Armii Krajowej 24 A, 98-200 Sieradz ,zwana dalej Usługodawcą.
§1 DEFINICJE
Serwis Internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.aleboxcatering.pl . Regulamin
funkcjonowania serwisu internetowego pt. „Regulamin serwisu internetowego i polityka
prywatności ALE BOX” znajduje się w serwisie internetowym.
Usługodawca, Sprzedawca –Ale Box Catering Sara Biała, NIP: 827-22-48-178, z siedzibą w
Sieradzu, ul. Armii Krajowej 24 A, 98-200 Sieradz, świadcząca usługi w ramach
cateringu dietetycznego Ale Box.
Klient (usługobiorca) – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych,
a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba
fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna lub
jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje
zdolność prawną; – która zawarła lub zamierza zawrzeć umowę o świadczenie Usługi ze
Sprzedawcą. Zestaw cateringu dietetycznego (produkt) – usługa przygotowania i dostawy
posiłków wskazanych szczegółowo w ofercie Usługodawcy, w tym na stronie Serwisu w
ramach cateringu dietetycznego, realizowana przez Usługodawcę na warunkach
określonych w Regulaminie.
Usługa – usługa przygotowania i dostawy posiłków wskazanych szczegółowo w ofercie
Usługodawcy, w tym na stronie Serwisu w ramach cateringu dietetycznego, realizowana
przez Usługodawcę na warunkach określonych w Regulaminie.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia,
drogą telefoniczną, mailową lub osobiście i zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy o
świadczenie Usługi ze Sprzedawcą.
Umowa – umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Usługodawcą wynikająca ze
złożenia zamówienia i jego przyjęcia przez Usługodawcę, której przedmiotem jest realizacja
usługi przygotowywania i dostawy posiłków (zestaw cateringu dietetycznego) zgodnie z
warunkami określonymi w zamówieniu.
Konto Klienta – zbiór informacji o Kliencie (w tym danych adresowych Klienta oraz historii
jego zamówień) znajdujący się w systemie teleinformatycznym Usługodawcy.
Okres Abonamentowy – okres czasu, w trakcie którego Usługodawca realizuje na rzecz
Klienta dostawę zestawów cateringu dietetycznego.
Formularz Zamówienia – formularz dostępny w Serwisie internetowym umożliwiający
dokonanie zamówienia.
Panel Klienta – usługa polegająca na udostępnieniu Klientowi narzędzi niezbędnych do
zarządzania trwającym zamówieniem cateringu dietetycznego dostępna w Serwisie
Internetowym Usługodawcy.
Oferta – obowiązujący w Ale Box zbiór asortymentowy usług (zestawów cateringu
dietetycznego) z ich specyfikacją oraz opisem sposobu realizacji usługi wraz z
2
obowiązującym cennikiem udostępniany klientom przez usługodawcę za pośrednictwem
różnych nośników (np. foldery, ulotki, serwis facebook) oraz w serwisie internetowym.
Cennik – cennik Usług dostępny w ofercie Usługodawcy, w tym na stronie Serwisu
Internetowego.
§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Usługodawca zobowiązuje się do świadczenia Usług na rzecz Klienta w zakresie i na
 warunkach określonych w Regulaminie.
- Klient korzystający z usług Usługodawcy zobowiązany jest do przestrzegania
 niniejszego Regulaminu.
- Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywania i przetwarzanie przez
 Usługodawcę danych osobowych w celu realizacji usługi. Szczegółowe warunki
 gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych przez Usługodawcę
 określa „Regulamin Serwisu Internetowego i Polityka Prywatności Ecobee”.
 §3 DANE KONTAKTOWE
- Telefoniczne biuro obsługi klienta funkcjonuje od poniedziałku do soboty w
 godzinach 8:00 – 16:00 pod numerem: + 48 698-143-254
- Telefoniczna obsługa dostaw funkcjonuje codziennie w godzinach 8:00-16:00 pod
 numerem: +48 698-143-254.
- Kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail) z przedstawicielami Ale Box
 jest możliwy pod adresem: biuro@aleboxcatering.pl
 §4 TYPY I WARIANTY OFEROWANYCH ZESTAWÓW CATERINGU DIETETYCZNEGO
- Usługodawca oferuje różne typy i warianty zestawów cateringu dietetycznego
 wyszczególnione w Ofercie w Serwisie Internetowym.
- Usługodawca oferuje różne typy zestawów zależnie od rodzaju określonej diety,
 układu surowcowego w różnych wariantach kalorycznych. Klient może wybrać
dowolny z oferowanych zestawów. Klient może jednocześnie zamówić więcej niż 1
zestaw cateringu dietetycznego.
- Zestaw cateringu dietetycznego składa się z 5 posiłków stanowiących zbilansowane
 dania na cały dzień.
- Usługodawca w Serwisie Internetowym deklaruje możliwość występowania w
 poszczególnych typach i wariantach zestawów cateringu dietetycznego określonych
 grup alergenów pokarmowych (zgodnie z Rozporządzeniem UE 1169/2011). Ze
 względu na system organizacji produkcji usługodawca zwraca uwagę, że osoby
 cierpiące na alergie pokarmowe powinny przed zamówieniem skonsultować
 możliwość korzystania z cateringu dietetycznego Ale Box w sposób bezpieczny dla
 zdrowia. Konsultacja taka powinna zostać przeprowadzone z wykorzystaniem
 danych kontaktowych podanych w §3 „Dane kontaktowe”. W przypadku braku
 dokonania takiej konsultacji przez Klienta przed zamówieniem zestawu usługodawca
 nie ponosi odpowiedzialności za problemy medyczne na tle alergii pokarmowej
 występujące u Klienta po spożyciu zestawu.
- Usługodawca nie przewiduje możliwości wykluczania składników z zestawów
 zgodnie z życzeniem Klienta (chyba, że jest ono zawarte w ofercie i wynika z układu
 surowcowego danego wariantu diety).
- Klient ma prawo zmienić typ i wariant zestawu z jakiego korzysta w trakcie trwania
 Okresu Abonamentowego. W celu dokonania zmiany na wariant o wyższej cenie
 konieczna jest odpowiednia dopłata.
 3
- W przypadku zmiany na wariant o niższej cenie Klient może wykorzystać różnicę w
 cenie pakietów wyłącznie przy kolejnym zamówieniu do zakupu Usług oferowanych
 przez Ale Box (różnica w cenie nie podlega zwrotowi).
 §5 ZAMÓWIENIE I ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI CATERINGU
 DIETETYCZNEGO
- Warunkiem zawarcia Umowy o świadczenie Usługi przez Usługodawcę na rzecz
 Klienta jest uprzednie złożenie przez Klienta Zamówienia. Otrzymane zamówienie
 Sprzedawca weryfikuje pod kątem zgodności z regulaminem i możliwościami
 technicznymi realizacji usługi i drogą e-mail wysyła klientowi potwierdzenie przyjęcia
 zamówienia do realizacji wraz z danymi do płatności. W celu realizacji Zamówienia i
 zawarcia Umowy klient zobowiązany jest do dokonania płatności za złożone
 Zamówienie.
- Cena usługi uwidoczniona na stronie Serwisu Internetowego oraz w Ofercie
Usługodawcy podana jest w złotych polskich i jest ceną łączną, to jest zawiera
podatki, koszty dostawy na terenie Sieradza i inne koszty konieczne do realizacji
Usługi. W przypadku zawierania Umowy o świadczenie Usługi za pomocą poczty
elektronicznej lub telefonicznie informacja o łącznej cenie podawana jest klientowi
przed zawarciem Umowy o świadczenie Usługi.
- Usługodawca zastrzega prawo do doliczenia do ceny dodatkowej opłaty wynikającej
 z tytułu dostawy poza obszar Sieradza i innych miejscowości, gdzie dostawa jest
 realizowanie w cenie usługi. Obszar bezpłatnej dostawy znajduje się w Ofercie
 Usługodawcy, w tym w Serwisie Internetowym. Klient zostanie poinformowany o
 całkowitym koszcie Zamówienia uwzględniającym dodatkową opłatę za transport
 przed przyjęciem Zamówienia do realizacji.
- Zamówienie może zostać złożone przez klienta za pomocą Formularza Zamówienia
 dostępnego w Serwisie Internetowym, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub
 telefonicznie pod dane wskazane §3 „Dane kontaktowe” oraz w Serwisie
 Internetowym. Zamówienia składane za pomocą poczty elektronicznej lub
 telefonicznie powinno zawierać tożsame dane, jak w przypadku zamówienia
 składanego za pomocą Formularza Zamówienia – w razie braków lub potrzeby
 uzupełnienia informacji sprzedawca poprosi Klienta o ich uzupełnienie.
- Zamówienie obejmuje dane niezbędne do realizacji dostaw w tym typ i wariant
 wybranego przez Klienta zestawu, adres dostawy, preferowane godziny dostawy,
 numer kontaktowy do osoby odbierającej dostawę, datę pierwszej dostawy oraz
 długość Okresu Abonamentowego wyrażoną w ilości zamawianych dostaw.
 Zamówienie obejmuje także zgodę na realizację Usług zgodnie z niniejszym Regulaminem
 oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji działań związanych z
 przygotowaniem i dostarczeniem zestawów cateringu dietetycznego oraz obsługą konta
 klienta.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie w godzinach pracy
 Biura Obsługi Klienta (codziennie w godz. 10:00-18:00) oraz jednocześnie je
 przyjmuje, co jest jednoznaczne z wyrażeniem woli zawarciem Umowy o
 świadczenie Usługi ze strony Usługodawcy. Samo rozpoczęcie realizacji Usługi
 uzależnione jest następnie od daty rozpoczęcia usługi wskazanej w przyjętym
 Zamówieniu oraz od uprzedniego dokonania płatności przez Klienta zgodnie z
 warunkami wskazanymi w Regulaminie.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie przez
 Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania
4
Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Wraz z potwierdzeniem otrzymania i
przyjęcia Zamówienia Klient otrzymuje dane do płatności.
- Klient po otrzymaniu potwierdzenia Zamówienia weryfikuje dane Zamówienia. Jeżeli
 dane są poprawne Klient dokonuje płatności za zamówienie co jest równoznaczne z
 zawarciem Umowy o świadczenie Usługi.
- W przypadku, kiedy Klient podczas składania Zamówienia poda dane
 uniemożliwiające realizację Usługi (np. ze względu na adres dostawy poza obszarem
 dostaw Ale Box) zostanie o tym poinformowany przez Usługodawcę. Jednocześnie
 Usługodawca nie przyjmie takiego zamówienia do realizacji.
- Umowa pomiędzy Usługodawcą i Klientem wygasa z dniem realizacji ostatniej
 dostawy wynikającej z przyjętego harmonogramu dostaw w ramach Okresu
 Abonamentowego.
 §6 CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA ORAZ DOSTAWA
- Warunkiem realizacji dostaw jest skuteczne dokonanie płatności za złożone i przyjęte
 do realizacji Zamówienie.
- Dostawy mogą być realizowane najwcześniej 2 dzień od daty przyjęcia zamówienia
 do realizacji i dokonania płatności. Usługodawca gwarantuje dostawę 2 dnia od daty
 przyjęcia zamówienia w przypadku złożenia zamówienia i dokonania płatności do
 godziny 10:00. Po tym czasie realizacja pierwszej dostawy ulega przesunięciu na
 dzień kolejny lub dowolny inny wskazany przez Klienta.
- Klient może zamówić od jednego do maksymalnie 60 dostaw w ramach jednego
 Zamówienia i zaplanować ich wykorzystanie w czasie nie dłuższym niż okres 3
 miesięcy.
- Klient może zaplanować dostawy zgodnie z dowolnym wybranym przez siebie
 harmonogramem w okresie do 3 miesięcy w przód. Określenie harmonogramu
 dostaw może zostać podane w formie daty początkowej, trybu dostaw i ich ilości lub
 w formie wybranych dat dostawy. Za obowiązujący harmonogram dostaw przyjmuje
 się daty zgłoszone przez Klienta i potwierdzone przez Usługodawcę.
- Klient może w dowolnym momencie zmienić planowane daty dostawy zachowując
 termin wynoszący 2 dni od daty przyjęcia zgłoszenia do godziny 10:00. Po tym
 czasie Klient może zrezygnować z realizacji dostawy, ale nie przysługuje mu
 przeniesienie odwołanego zestawu na inny termin dostawy.
- W przypadku zmiany harmonogramu dostaw poprzez odwołanie dostawy w
 wybranych dniach odpowiednia ilość zestawów przechodzi na koniec okresu
zamówienia lub zostaje zaplanowana do dostawy zgodnie z podanymi przez Klienta
nowymi datami realizacji dostaw.
- Dostawy realizowane są pod wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia
 adres. Klient może podać kilka adresów dostawy i wskazać odpowiednie adresy
 dostawy dla poszczególnych dni dostawy. Klient może zgłosić zmianę adresu
 dostawy w dniu poprzedzającym jej realizację do godziny 10:00. Usługodawca
 zobowiązuje się dostarczyć zestaw pod nowy adres, jeżeli będzie to możliwe
 uwzględniając uwarunkowania organizacyjne usługodawcy.
- Usługodawca realizuje dostawy na terenie Łodzi w godzinach 01:00-06:00.
- Klient przed potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji zostanie
 poinformowany o możliwych warunkach dostawy i poproszony o ich akceptację.
- Klient może zgłosić zmianę godziny dostawy w dniu poprzedzającym jej realizację do
 godziny 10:00. Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć zestaw zgodnie z nowymi
 godzinami, jeżeli będzie to możliwe uwzględniając uwarunkowania organizacyjne
 usługodawcy.
 5
- Usługodawca oświadcza, że dokłada wszelkich starań, aby dostawy były realizowane
 zgodnie z podanymi przez Klienta preferowanymi godzinami dostaw. Jeżeli ze
 względu na trudne warunki drogowe dostawa zostanie opóźniona Klient zostanie o
 tym poinformowany, a kurier podejmie próbę dostarczenia zestawu w sposób zgodny
 z życzeniem klienta (np. pod inny adres). Jeżeli dostawa zestawu nie będzie możliwa
 z winy usługodawcy zestaw ten nie zostanie odliczony z Okresu Abonamentowego
 Klienta.
- Jeżeli Klient w sposobie dostawy wyraża życzenie, aby zestaw był zostawiony pod
 drzwiami Usługodawca jako dowód dostawy wykonuje zdjęcie zestawu pod drzwiami
 Klienta (wraz z oznaczeniem daty i godziny dostawy). Usługodawca nie ponosi
 odpowiedzialności za zestaw od momentu pozostawienia go pod drzwiami Klienta.
- W przypadku podjęcia próby doręczenia zestawu, jeżeli Klient nie dokonuje odbioru
 zamówionej dostawy i pozostaje bez kontaktu z Usługodawcą dostawę uważa się za
 zrealizowaną skutecznie.
 §7 PROMOCJA „ZESTAW TESTOWY”
- Każda osoba może jednorazowo skorzystać z jednodniowego zestawy testowego w
 promocyjnej cenie. Warunki promocyjne mogą polegać na obniżeniu ceny zestawu
 względem ceny podstawowej lub uwzględnieniu w podstawowej cenie zestawu
 artykułów dodatkowych (aktualnie obowiązujące warunki cenowe promocje znajdują
się w Serwisie Internetowym i Ofercie Sprzedawcy).
- Na jedne dane Klienta może zostać zamówiony jeden zestaw testowy w promocyjnej
 cenie. Klient może zamówić dowolną ilość zestawów z przeznaczeniem do
 próbowania i testowania, ale tylko jeden z tych zestawów zostanie objęty promocyjną
 ceną.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy zrealizowania zamówienia
 testowego w promocyjnej cenie, jeżeli stwierdzi naruszenie przez Klienta regulaminu,
 w szczególności, jeżeli będzie miał uzasadnione podejrzenie, że Klient skorzystał już
 z zamówienia zestawu testowego. W takim wypadku Zamówienie będzie przyjęte do
 realizacji po opłaceniu regularnej ceny zamawianego zestawu.
 §8 INNE PROMOCJE ALE BOX
- Usługodawca zastrzega możliwość ogłaszania akcji promocyjnych i modyfikacji
 obowiązujących cen w ramach akcji promocyjnych.
- Usługodawca każdorazowo określi warunki korzystania z akcji promocyjnych w
 odpowiednich regulaminach udostępnionych klientowi w Serwisie Internetowym i
 Ofercie Sprzedawcy.
 §9 METODY PŁATNOŚCI
- Usługodawca umożliwia następujące metody płatności:
 – przelew tradycyjny na rachunek bankowy Usługodawcy prowadzony przez Bank Spółdzielczy w
 Sieradzu o
 numerze: 52 9267 0006 0044 9157 2000 0030, w tytule przelewu należy podać imię i
 nazwisko klienta oraz frazę „opłata za catering dietetyczny”
 – przelew online lub płatność kartą za pośrednictwem serwisu t-pay.
 6
- Wpłatę za złożone Zamówienie należy dokonać w pełnej kwocie w terminie na 2 dni
 przed planowaną pierwszą dostawą do godz. 17:00. W przypadku braku zapłaty w
 określonym terminie, Zamówienie zostaje anulowane.
- Za skuteczne dokonanie płatności uważa się zarejestrowanie wpłaty na koncie
 Usługodawcy lub w serwisie Tpay. Jeżeli Klient dokonuje płatności przelewem
 tradycyjnym w terminie uniemożliwiającym zaksięgowanie środków na koncie
 Usługodawcy przez wybraną datą pierwszej dostawy w celu realizacji Zamówienia
 konieczne jest przedstawienie potwierdzenia przelewu na adres:
 biuro@aleboxcatering.pl
- Na życzenie Klienta po otrzymaniu stosownych danych Usługodawca wystawia
 fakturę VAT.
§11 REZYGNACJA Z ZAMÓWIENIA
- Usługodawca informuje, iż na podstawie art. 38 pkt. 4 oraz pkt. 12 ustawy z dnia
 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Klientowi będącemu konsumentem nie
 przysługuje prawo do odstąpienia od umowy, o którym mowa w art. 27 wymienionej
 ustawy
- Usługodawca umożliwia klientowi prawo do rezygnacji z realizacji Usługi i
 otrzymywania dostaw cateringu dietetycznego.
- Za każdy niewykorzystany w związku z rezygnacją zestaw Klientowi przysługuje
 zwrot środków, przy czym Usługodawca pobiera opłatę w wysokości 10% w celu
 pokrycia kosztów manipulacyjnych.
- Wstrzymanie dostaw następuje na warunkach zgodnych z obowiązującymi terminami
 w §6 ust. 5. Jeżeli zgłoszenie nastąpi do godz. 10:00 wyłączony z rezygnacji zostaje
 zestaw dostarczany w dniu następnym, natomiast w przypadku zgłoszenia po 10:00
 wyłączeniu z rezygnacji zostają 2 kolejne dni dostawy.
- Zwrot środków następuje na konto wskazane przez Klienta wnioskującego o
 rezygnację w terminie do 10 dni roboczych od potwierdzenia zgłoszenia rezygnacji
 przez Biuro Obsługi Klienta Usługodawcy. Jeżeli Klientem jest podmiot gospodarczy
 (sprzedaż z wystawieniem faktury VAT) zwrot środków następuje w oparciu o fakturę
 korygującą na rachunek widniejący w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako
 podatnicy VAT prowadzonym przez Ministerstwo Finansów.
- Usługodawca zastrzega prawo do wyłączenia specjalnych ofert z prawa do
 rezygnacji z Usługi (akcje promocyjne). Informacja o takim wyłączeniu musi być
 każdorazowo określona w warunkach skorzystania ze specjalnej oferty (promocji)
 §12 ODPOWIEDZIALNOŚĆ
- Usługodawca oświadcza, iż posiada wszelkie uprawnienia i potrzebne dokumenty do
 prowadzenia działalności, w ramach której oferuje usługę doradztwa dietetycznego
 oraz cateringu dietetycznego. Jednocześnie oświadcza, iż posiłki przygotowywane
 są w profesjonalnej kuchni, która posiada odpowiednie zezwolenia oraz posiada
 działające systemy dbałości o jakość i bezpieczeństwo produkcji.
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za wprowadzenie przez Klienta błędnych
 danych (w szczególności przez podanie błędnych danych w formularzach
 dostępnych na stronie) lub działanie klienta w sposób utrudniający lub
 uniemożliwiający świadczenie i realizację usług przez Usługodawcę.
- Usługodawca nie bierze odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku
 niestosowania się przez Klienta do zaleceń zawartych na opakowaniach
dostarczonych posiłków oraz ustaleń poczynionych z Klientem, w szczególności:
• zatajenia podczas zamawiania istotnych dla diety problemów zdrowotnych, alergii itp.
• spożycia posiłków w czasie przekraczającym 48 h od daty produkcji,
7
• przechowywania posiłków w niewłaściwych warunkach,
• przygotowania do spożycia w sposób różny niż wskazany na opakowaniach lub w
załączonej instrukcji,
• przekazania do spożycia osobom trzecim.
- Usługodawca nie gwarantuje Klientowi osiągnięcia zamierzonego celu dietetycznego,
 jeśli nie zostaną spełnione zalecenia dietetyczne związane z otrzymywanymi
 zestawami (regularność spożywania dań, powstrzymanie się przed podjadaniem itd.)
 lub uniemożliwią to względy zdrowotne występujące po stronie Klienta.
- Usługodawca posiada system teleinformatyczny służący do zarządzania danymi
 Klienta niezbędnymi do realizacji Zamówienia. Dane Klienta są przetwarzane na
 koncie Klienta zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
 przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
 danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
 danych) w celu realizacji usługi cateringu dietetycznego Ale Box. Podanie danych
 osobowych przez klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji usługi.
 Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych zawiera Polityka
 Prywatności Ale Box.
 §13 REKLAMACJE
- W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania przez Usługodawcę Usług
 związanych z przygotowaniem i dostawą zestawu cateringu dietetycznego Klient jest
 uprawniony do złożenia reklamacji drogą elektroniczną na adres
 biuro@aleboxcatering.pl. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać dane
 umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko lub nazwa firmy, adres
 zamieszkania lub adres siedziby firmy oraz adres poczty elektronicznej), przedmiot
 reklamacji, dokumentację fotograficzną wraz ze wskazaniem okoliczności
 uzasadniających złożenie reklamacji. Reklamacja powinna być złożona w terminie 24
 godzin od dnia wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji.
- Usługodawca ma obowiązek rozpatrzyć reklamację i udzielić odpowiedzi drogą
 elektroniczną lub telefonicznie w przeciągu 24h od otrzymania zgłoszenia.
- W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta Usługodawca oferuje
rekompensatę stosowną do przedstawionej reklamacji, przy czym podstawową formą
rekompensaty jest podjęcie przez Usługodawcę próby należytego wykonania Usługi
w dogodnym dla Klienta terminie.
- W przypadku rekompensaty w postaci zwrotu środków za usługę następuje on na
 konto wskazane przez Klienta w czasie 7 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
 §14 POZASĄDOWE SPOSOBY ROSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA
 ROSZCZEŃ
- Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z
 pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
 • jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego
 działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu
 wynikłego z zawartej Umowy lub do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z
 wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego
 zakończenia sporu pomiędzy Ale Box i klientem,
 • może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Ale Box i
 klientem korzystając także z bezpłatnej pomocy rzecznika konsumentów lub
 organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów
 (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich)
 8
 • złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR,
 dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
 §15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nie uregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają
 przepisy Kodeksu Cywilnego i odpowiednie przepisy prawa polskiego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.05.2018 i obowiązuje do odwołania.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. O zmianie
 Regulaminu Usługodawca powiadomi na stronie Serwisu internetowego na co
 najmniej 7 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmian w Regulaminie.
 Zmiana postanowień Regulaminu nie ma zastosowania do Klientów, którzy złożyli
 zamówienie w czasie obowiązywania poprzedniej wersji Regulaminu.
- Wszelkie dane osobowe uzyskane w związku ze złożeniem zamówienia są
 przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
 przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
 danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych zawiera Polityka
Prywatności Ale Box

